Potwierdzamy iż na programie Trening Interpersonalny i Symulacje Eksperymentalne rekomendujemy prezentowane na niniejszej liście problemy do pracy dyplomowej:
symulacja decyzyjna – „Propaganda okresu gierkowskiego w zwierciadle filmów Stanisława Barei” oraz „Czesław Niemen 1939-2004 życie i twórczość”
symulacja decyzyjna – „Wizerunek współczesnego kina kung fu. Na modelu filmów z Brucem Lee, Jackiem Chanem i Jetem Li” i „Transformacja obyczajów w Polsce na podstawie poradników savoir-vivre”
gra językowa – „Venatio-krwawa rozrywka w starożytnym Rzymie” i Gry Menedżerskie i „Funkcjonalność komunikacyjna portalu Wirtualna Polska”
zabawa strategiczna – „Śladami św. Marka. Koptyjski Kościół Prawosławny dawniej i dziś” i „Marketing polityczny jako przestrzeń dialogu czy manipulacji”
gra słownikowa – „Komedia w średniowieczu” oraz „Reklama kluczem do świadomości dzieci i portfeli rodziców”
zabawa edukacyjna : „Figury Prometeusza i Syzyfa w literaturze egzystencjonalnej” oraz „Wątki apokryficzne w powieści Mistrz i Malgorzata Michała Bułhakowa”
gra słownikowa – „Sytuacja społeczno-zawodowa kobiet w środowisku wiejskim na danych źródłowych z gminy Łubowa” oraz „Wyszukiwanie, klasyfikacja i udostępnianie informacji w internecie – porównanie usług Google i Yahoo”
zabawa językowa : „Nazwy ulic w Międzychodzie w aspekcie historycznym i kulturowym” i „Klimatyczne skutki wojny nuklearnej”
zabawa komunikacyjna : „Hiszpańska dynastia. Luis Baunel, Carlos Saura i Pedro Ammodovar jako twórcy kina europejskiego” oraz „Serwisy internetowe Wielkopolskich Organizacji Pożytku Publicznego – Synteza treści i funkcjonalności”