ĆWICZENIESZKOLENIOWE NR 1: przygotować ćwiczenie zespołowe dot. komunikacji niewerbalnej na bazie oglądania odpowiednich momentów z jednego z poniższych filmów:
Ja cię kocham, a ty z nim; Peter Hedges
Samson; Andrzej Wajda, Stalag 17; Billy Wilder
Rekolekcje na temat mroku; Werner Herzog
Warszawa; Dariusz Gajewski, Adaptacja; Spike Jonze
Ratatuj; Brad Bird
Step Up – Taniec zmysłów; Anne Fletcher, Konopielka; Witold Leszczyński
Mój Nikifor ; Krzysztof Krauze, Stowarzyszenie Umarłych Poetów; Peter Weir
Nóż w wodzie; Roman Polański
Bad Boys; Michael Bay, Bruce wszechmogący; Tom Shadyac
Matrix; Andy Wachowski, Lana Wachowski
Wyjście awaryjne; Roman Załuski
SYMULACJA NR 3: wymyślić artystyczną zabawę team building na podstawie tekstu do jednego z następujących przebojów:
Niemen, Czesław, Sukces, Acid Drinkers, Strip-Tease
Temple Of The Dog, Temple Of The Dog, Them, Gloria, U2, Where The Streets Have No Name
Jimi Hendrix Experience, The, Electric Ladyland, Classic Nouveaux, La Verite, Sting, …Nothing Like The Sun
Radiohead, Amnesiac
PROBLEM NR 3: – Umiejętność prawiudłowego formułowania niejasnych treści. Opracować komunikatywną dla statystycznego polaka instrukcję aplikowania wybranej zznajdujących się na naszej liście medykamentów:
44.0, Inhibitory konwertazy angiotensyny – produkty jednoskładnikowe i złożone
90.3, Antybiotyki cefalosporynowe do stosowania doustnego – płynne postacie farmaceutyczne
14.1, Hormony trzuski – insuliny ludzkie i analogi insulin ludzkich
56.0, Kortykosteroidy do stosowania na skórę – o dużej sile działania
2.0, Inhibitory pompy protonowej – stosowane doustnie
178.5, Leki przeciwpsychotyczne – rysperydon do stosowania doustnego
2.0, Inhibitory pompy protonowej – stosowane doustnie