Opcjonalne materiały – trenerzy – kierunek socjologia


ĆWICZENIESZKOLENIOWE NR 1: przygotować ćwiczenie zespołowe dot. komunikacji niewerbalnej na bazie oglądania odpowiednich momentów z jednego z poniższych filmów:

  • Ja cię kocham, a ty z nim; Peter Hedges
  • Samson; Andrzej Wajda, Stalag 17; Billy Wilder
  • Rekolekcje na temat mroku; Werner Herzog
  • Warszawa; Dariusz Gajewski, Adaptacja; Spike Jonze
  • Ratatuj; Brad Bird
  • Step Up – Taniec zmysłów; Anne Fletcher, Konopielka; Witold Leszczyński
  • Mój Nikifor ; Krzysztof Krauze, Stowarzyszenie Umarłych Poetów; Peter Weir
  • Nóż w wodzie; Roman Polański
  • Bad Boys; Michael Bay, Bruce wszechmogący; Tom Shadyac
  • Matrix; Andy Wachowski, Lana Wachowski
  • Wyjście awaryjne; Roman Załuski

    SYMULACJA NR 3: wymyślić artystyczną zabawę team building na podstawie tekstu do jednego z następujących przebojów:

  • Niemen, Czesław, Sukces, Acid Drinkers, Strip-Tease
  • Temple Of The Dog, Temple Of The Dog, Them, Gloria, U2, Where The Streets Have No Name
  • Jimi Hendrix Experience, The, Electric Ladyland, Classic Nouveaux, La Verite, Sting, …Nothing Like The Sun
  • Radiohead, Amnesiac

    PROBLEM NR 3: – Umiejętność prawiudłowego formułowania niejasnych treści. Opracować komunikatywną dla statystycznego polaka instrukcję aplikowania wybranej zznajdujących się na naszej liście medykamentów:

  • 44.0, Inhibitory konwertazy angiotensyny – produkty jednoskładnikowe i złożone
  • 90.3, Antybiotyki cefalosporynowe do stosowania doustnego – płynne postacie farmaceutyczne
  • 14.1, Hormony trzuski – insuliny ludzkie i analogi insulin ludzkich
  • 56.0, Kortykosteroidy do stosowania na skórę – o dużej sile działania
  • 2.0, Inhibitory pompy protonowej – stosowane doustnie
  • 178.5, Leki przeciwpsychotyczne – rysperydon do stosowania doustnego
  • 2.0, Inhibitory pompy protonowej – stosowane doustnie