ĆWICZENIESZKOLENIOWE NR 1: przygotować moduł edukacyjny dot. rozwiazywania konfliktów na podstawie analizy krótkich scen z jednego z następujących filmów:
Bunt na Bounty; Roger Donaldson
Przerwane objęcia; Pedro Almodóvar, Mała Moskwa; Waldemar Krzystek
Zaćmienie; Michelangelo Antonioni
Sunset Strip; Adam Collis, Ciężkie czasy; David Ayer
Wallace i Gromit: Klątwa królika ; Nick Park, Steve Box
Brazil; Terry Gilliam, Trzynaste piętro; Josef Rusnak
Purpurowa róża z Kairu ; Woody Allen, Prawdziwy romans; Tony Scott
W stronę morza; Alejandro Amenábar
Dom 1000 trupów; Rob Zombie, Bardzo długie zaręczyny ; Jean-Pierre Jeunet
Psy II: Ostatnia krew ; Władysław Pasikowski
Akademia policyjna 7: Misja w Moskwie; Alan Metter
ZADANIE TRENERSKIE NR 3: wymyślić artystyczną zabawę integracyjną na bazie tekstu do wybranego z następujących utworów muzycznych:
Rolling Stones. The, Their Satanic Majesties Request, Rolling Stones. The, Beggars Banquet
Deep Purple, The Battle Rages On…, Kult, Polska, Elastica, Elastica
Fear Factory, Remanufacture (Cloning Technology), Animals, The, The Animals, Sting, …Nothing Like The Sun
Dead Can Dance, Within The Realm Of A Dying Sun
PROBLEM NR 3: – Problematyka poprawnego prezentowania skomplikowanych informacji. Przygotować adekwatną dla typowego pacjenta instrukcję aplikowania wybranej zznajdujących się na naszej liście leków:
218.3, Płyny i rozcieńczalniki do wstrzykiwań – woda do wstrzykiwań
164.0, Leki przeciwpadaczkowe do stosowania doustnego – topiramat
178.3, Leki przeciwpsychotyczne – kwetiapina do stosowania doustnego – stałe postacie farmaceutyczne
136.0, Leki przeciwnowotworowe i immunomodulujace – leki immunosupresyjne – leflunomid
2.0, Inhibitory pompy protonowej – stosowane doustnie
178.2, Leki przeciwpsychotyczne – olanzapina do stosowania doustnego – stałe postacie farmaceutyczne
45.0, Anatagoniści angiotensyny II – produkty jednoskładnikowe i złożone